Alle Kategorier

Hjem> Nyheter og Blogg > Nyheter

Eksepsjonell kvalitet gir en eksepsjonell Cold Spark Machine ( Sparkular )

Tid: 2023-10-08 Treff: 40

CHANGSHA SPARK TECHNOLOGY ELECTRONICS CO., LTD er en sceneutstyrsbedrift som samler FoU, produksjon, salg og avanserte sceneeffektprodukter, som Spark Jet, Gnistregn, Flamer og så videre. Som oppfinneren av Sparkular (Cold Spark Machine), har vi sterke FoU-evner og rik produksjonserfaring. Gjorde produktene våre profesjonelle, spesielle og eksepsjonelle.

Vårt firma har oppfinnelsespatentet til Sparkular (Cold Spark Machine), som er den mest kreative oppfinnelsen i scenespesialeffektindustrien de siste 20 årene. På grunnlag av FoU av den første generasjonen Sparkular (Cold Spark Machine), har vi utviklet verdens første innebygde batteri Sparkular (Cold Spark Machine), instant Sparkular (Cold Spark Machine) og andre produkter, som har blitt ønsket velkommen av kunder over hele verden. Sparkular (Cold Spark Machine) har 7 funksjoner uten krutt, ingen forurensning, kontroller digitalisering, lavt forbruk og syklisk utnyttelse, enkel betjening, lav installasjonskostnad og transportsikkerhet.

Hot kategorier