Alle Kategorier

Hjem> Nyheter og Blogg > Nyheter

2023 Spark Fabrica Greatest Events (02)

Tid: 2024-01-15 Treff: 40

05 21-års fyrverkerishow

Ved å bruke "ikke-materiell kultur" som medium, kunne publikum krysse grensen for tid og rom og gå inn i de magiske og uforutsigbare scenene i "Journey to the West", som "Moonlight Treasure Box" og "Peach Blossom Garden" , etc. Arrangementet demonstrerte den unike sjarmen til ikke-materiell kultur og tolket storheten til de tre rikene (buddhistisk terminologi) og de dype følelsene til Jianghu. I denne festen for gamle og moderne reiser blandet virkelighet og fiksjon seg med hverandre, og ga alle en visuell og emosjonell dobbel nytelse.

06 Den 15. Kina (Liuyang) internasjonale fyrverkerikulturfestival

1

Den 15. Kina (Liuyang) internasjonale fyrverkerikulturfestival ble holdt i Liuyang, Hunan-provinsen. Som hovedbegivenheten på festivalen er fyrverkeri stjernen i showet. I følge regissørgruppen er hele showet basert på hovedlinjen "fyrverkeri og lys", og delt inn i tre kapitler: "Li fra himmelen", "Hjertet mitt har kommet", "Aida fremtid". Mange stjerner og sangere inkludert Sun Nan, Sa Dingding, Brigitte, Cheng Rang reiste gjennom tid og rom med publikum for å oppleve skjønnheten og romantikken til fyrverkeriplaneten.

07 Xiaoyang Fan Festival og Group Star Concert

2

Zenxuan Fan Festival og Group Star Concert ble storslått åpnet i Hefei Olympic Sports Center. Denne begivenheten inviterer mange stjerner, fans og media til å delta sammen, lineupen er sterk, scenestemningen er varm. Akkompagnert av publikums jubel ble det brøt ut varmt fyrverkeri til musikkens rytme, dynamiske flammer, sjokkerende scene forbløffet hele publikum. Konserten ble forsterket av flamers oppfunnet av Spark Fabrica, noe som definitivt gjorde hele arrangementet mer spennende. Spark Fabrica har alltid holdt seg til det innovative konseptet "kultur + turisme + teknologi", og kombinerer tradisjonell kultur med moderne teknologi. Ved å integrere spesialeffekter i scenen, bringer det oppslukende opplevelse til turistene og gjør kulturturismeprosjektet mer attraktivt. Med deres innsats har unik og sjarmerende kulturturisme IP blitt til og blitt et lyspunkt i markedet. I fremtiden vil vi fortsette å bruke vår enestående kreativitet og gjennomføring til å injisere mer vitalitet og momentum i utviklingen av den kulturelle reiselivsnæringen.

08 Stort fyrverkeri

3

Fyrverkeri er en visuell fest, det presenteres foran folk i en fantastisk vakker holdning.

Shenyang Shiyan fyrverkeriby, (høres også ut som poesi og kunst på kinesisk), for eksempel å plukke stjernene fra himmelen, spre fyrverkeri, reflektere himmelen, reflektere over publikums hjerte. I et øredøvende utbrudd av fyrverkeri er det vakre bildet som nattehimmelens gasbind, som svinger ned folks sinn. Dette er ikke bare en visuell fest, men også en åndelig dåp. I denne vakre natten glemmer folk hverdagens problemer og blir beruset av dette vakre fyrverkerishowet. Selv om fyrverkerishowet ble avsluttet, gjenlyder de vakre bildene fortsatt i folks sinn og blir et uforglemmelig minne.

Hot kategorier