Alle Kategorier

Hjem> Nyheter og Blogg > Nyheter

2023 Spark Fabrica Greatest Events (01)

Tid: 2023-11-28 Treff: 69

Tiden flyr, og 2023 er i ferd med å passere. Når vi gjennomgår hvert øyeblikk i disse dager, kan vi se hvordan hver opplevelse former fremtiden vår.

Dette året har vært et år med vekst og fremgang, og vår innflytelse i stage FX fortsetter å utvide seg.

Vårt fokus er fortsatt på å levere sceneutstyr av topp kvalitet og service av høy kvalitet til både innenlandske og utenlandske kunder. Vi har vellykket gjennomført det ene fantastiske sceneshowet etter det andre.

Deretter vil jeg presentere Spark Fabricasine beste øyeblikk fra sceneshowet i to deler.

1) Den første XiangGan kunstneriske fyrverkeri-invitasjonskonkurransen

Åpningsseremonien begynte med at Spark Fabrica fremførte en fantastisk visning av svingende spitfire midt på scenen. Dette antente øyeblikkelig en rad med flammesøyler av lys, etterfulgt av fyrverkeri som skjøt ut fra alle retninger, og skapte sølvsøyler med lys på himmelen. Denne fantastiske visuelle festen markerte begynnelsen på fyrverkeriløpet.

Skjønnheten til fyrverkeriet er uforglemmelig, med sin unike form og relative uavhengighet i både visuelle og auditive uttrykk, noe som gjør det hyggelig for alle aldre. Forestillingens urokkelige status kan verdsettes både i tid og rom. Skjønnheten i scenens spesialeffekter, spesielt flammene, forsterker den generelle effekten av forestillingen. Endringene i musikkens rytme skaper en spent og spennende sanseopplevelse for publikum.

2) Hebei Shijiazhuang Electric Festival

Liveopptreden med elektrisk lyd

Zhengding, den berømte antikke byen, har alltid tiltrukket seg utallige turister for å oppleve sin sterke kulturelle atmosfære. Elektrofestivalen er en ny opplevelse som perfekt blander gamle og moderne elementer. Kombinasjonen av elektromusikk og fyrverkeri er fantastisk.

Denne fremføringsformen justerer strålen, høyden og timingen til flammene for å matche rytmen og lyden til elektrobandet, og skaper en svært kreativ og kunstnerisk visuell visning. Det elektroakustiske scenefyrverkeriet er unikt og uforglemmelig, med de to elementene som utfyller hverandre perfekt.

3) Sky Theatre - Nasjonalt fyrverkeri

Himmelen er opplyst av glitrende fyrverkeri mens bakken er fylt med den tradisjonelle smaken av Ironcraft Flowers-showet. Forestillingen kombinerer tradisjonell kinesisk kultur med moderne vitenskap og teknologi, med flammeblomster og en blanding av virtuelle og ekte teatereffekter. Dette fremhever den unike sjarmen til National Fireworks Display Conference og dens dype kulturelle konnotasjoner. Uttalelsen lar publikum fordype seg fullt ut i kunsten, oppleve dens uendelige sjarm og dra ut med en uforglemmelig ettersmak.

4) Den 2. Changsha Tourism Development Conference

En elv av poesi og bilder, en by full av fyrverkeri

Den andre Changsha Tourism Development Conference og åpningsseremoni for fyrverkerikulturgallaen fant sted i Liuyang City. Arrangementet viste frem et oppslukende poetisk multimedia-fyrverkeri kalt «Dusinvis av mil med vannvei til Xiangjiang-elven», som perfekt smeltet sammen to IP-er i verdensklasse: Liuyang-elven og Liuyang-fyrverkeriet. Samtidig inkluderer den nasjonale trender som elektrisk musikk, bunadsvandringer, AI og andre moderne elementer. Multimedia-fyrverkeriet er forbedret med spesialeffekter som gnister, flammer og elektronisk kaldt fyrverkeri, noe som gir scenen enda en fargeklatt.

Dette spektakulære fyrverkerishowet lar publikum oppleve den fantastiske scenen med "en elv av poesi og malerier, full av fyrverkeri", som forfrisker bildet av Changsha Citys visittkort for kulturturisme. Arrangementet viste frem Changsha som et kjent kultur- og turistmål, og fremhevet byens særegne kulturelle sjarm.

Hot kategorier